Monday, April 22, 2013

Her :')


Assalammualaikum and hai to all my friends ;) setelah seminggu bertungkus lumus memikirkan idea nak update entry apa , akhiranya aku dapat jugak ! Yessssssssss , heheh . sebenarnya kita stalk blog awak dulu sebelum update blog ni , nampak entry pasal saya , so kene lah balas balik kan ;) Heheheheh . Haaaaaaaaa ~ nampak domo tuhh ? k tuh dia punya . and EH ada nama kite lah dekat situ :* hehehehehh xD
Masa baca td macam macam perasaan ada :3 berdebar , gembira , sedih , bersyukur ^^Y , berdebar sebab sayang , gembira sebab awak selalu ingt dekat saya , sedih sebab saya takde masa awak perlukkan saya , bersyukur sebab Allah dah petemukan kita :) Alhamdulillah . Awak cakap saya baik ? Eh takkkkk , awak salah tuh , saya jahil lagi , banyak lagi yg saya perlu perbaiki , solat pun still lambat lagi , kekadang tuh terqada' jugaaa , saya bukanlah manusia yang takpernah buad kesilapan , saaya pun tak cukup baik macma mane awak fikirkan , saya pun ada perasaan marah , saya cuba kawal marah saya , and Alhamduliillah lepas jumpa awak , marah saya ni reda banyak. Sama sama kita kukuhkan apa yang masih lemah :') Ibu saya cakap , pasangan yang baik , pasangan yang melengkapi each other :') Saya nampak awak dah pun ada di ruangan kosong di hati saya yang dah kian remuk dekk ombak-ombak kehidupan yang lepas xD * Ayat nak sastera je * Almaklumlahhh pg tadi baru je belajar sastera kan xD Hehehe , hmmm . Awak jaga diri ehh , hidup ni cuma sekali , yang sekali ni lahh kita kene kumpul sebanyak mana modal kita untuk akhirat nanti , dunia ni sementara , nafsu dan syaitan ni sentiasa ada untuk hanyutkan kita , itu sebab Allah turunkan Al-Quran dan jadikan Nabi Muhammad SAW sebagai cikgu kita dalam melepasi ujian-ujian kehidupan ni , Kalau nak dibandingkan ujian kehidupan dengan ujian SPM ni , SPM tuh hanyalah teori je , kalau lepas dengan cemerlang tapi perangai nak sailang orang je keje tak guna jugakk . Dengan ini saya mengambil kesempatan ni nak ucapkan tahniah kepada senior-senior yang dah berjaya dapat keputusan yang cemerlanfg tuhh , jangan lupa diri , bg yang kurang berjaya tuh , in sha Allah , masa akan datang Allah bg apa  yang kita perlukan . Hahaha , dalam ni boleh pulak ceramah kan , bila Ustaz suruh dekat depan , bukan main liat lagi xD heheheh , segan lahh ustaz , salah cakap nanti , segan je , ilmu saya dengan kawan-kawan yang lain , rasanya saya yang paling lemah selemah lemah insan dalam kalangan mereka yang dah berjaya teori dan pengamalan * actually aku taktahu apa perkataan tuh :3 * cover kayy cover xD * Oh kayy dah nak pukul 3 , nak buad kerja sekolah , so Assalammualaikum , take care guys ;) 

No comments:

Post a Comment