Friday, April 26, 2013

sorry sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat

Hey and Assalammualaikum guys ,
Hmm , sayang , im sorry sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat * melutut * melenting tak tentu pasal tadi  , sorry sangat , hmmmmm , banyak sangat masalah lately , dengan nak dekat exam lagi , memang oh Allahh , awak je yang boleh tenangkan saya , but awak buad macam tuhhh , memang macam syaitan saya rasa tadi :3 Alhamdulilahhh tak sembahyang lagi masa tuhh , so apa lagi , pergi solat dulu , tandukk tuh kurang ah sikit naiknya :3 kalau dah solat , hmm tahu tahu jelahh tiang tuhh memang dah macam punch bag saya :'3

Awak jangan risau eh sayang , saya takkan naik tangan dekat orang yang saya sayang , tapi member-member dekat sekolah tuhh memang ye ahh :p * boleh jadi kakibuli tahu * :p But satu je saya nak cakap sayang , please jangan buad macam tuh , sebab saya ni memang sensitive orangnya , even awak tak cakap pun awak nak clash , but ada gaya macam nak , memang saya terus jadi macam tak betull , yelahh bila dah sayang orang tuhhh sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat memang semuanya dia care kannnn :') kalau boleh dia pakai baju warna apa pun nak tahu , but  saya taknak jadi macam relay saya yang lepas , banyak sangat benda yang saya konkong , sampai diorang taktahan  , minta clashh , saya cuba pertahankan , and curang , yes itulah yang diorang buad untuk clash dnegan saya , lastly kene jugaklahh lepaskan dia , bersama sama dengan tangisan yang dah nak kering kontang ni :')

Aku tahan relay ni macam mane aku tahan diri aku untuk tak derhaka dengan ayah aku . Biasalahh anak lelaki sulung , memang kekadang tak sehaluan dalam memberikan pendapat ni kan , Ayah aku dengan cara dia , aku dengan cara aku .

No comments:

Post a Comment