Sunday, April 28, 2013

When a guy get jealous . =_=

Assalammualaikum , aku tak peduli tjauk tuh apa yang salah -.- yang penting aku nak lepas apa yang aku rasa sekrang -.- Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa AKU CEMBBURU ! memang shit perasaaan ni ! Aku benci gila ! Aku benci bila aku cemburu and aku tak dapat kawal perasaan tuh ! Aku benci ! Aku taktahu lah dia perasaan ke tidak ! Punca dia , bila dia pergi tweet dengan nabil tuh ! Pehhhh , sebut je nama dia memang rasa loya tekak aku ! Aku bila dah benci someone tuh memamng aku benci seumur hidup , sorry to say lahh ! memang aku sakit hati bila dia tweet dengan si n tuh =.= , kan aku dah tak sebut namnya ! loya tahu loya , LOYA ! Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , sakit hati , palat ,   nak aje aku mencarut ni , Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh -.- istigfar weyy istigfar , SERABUT ! K OFF AKU NAK TIDUR ! AKU NAK REST ! AKU NAK HILANGKANG JEALOUS AKU NI ! FAHAM ! sTAY AWAY ! 

No comments:

Post a Comment