Friday, April 12, 2013

Nurin Atiqah binti Hamsani .

Assalammualaikum guys ;) Hmm , harini aku penat sangat , solat jumaat pun aku tak pergi , memang balik tuh aku terus tidur , 2 30 baru bangun balik , sebelum tuh dekat sekolah aku dah memang pening tahap gaban , masa berdiri bg salam dekat cikgu pun badan tak seimbang ,

Okay , yang tuh sebagai pembuka selera untuk entry special pada kali ini ;) Hmm , nama dah ada , bio biar aku sorang je yang tahu , asal hang nak sibuk pulak , awek aku , bukan awek hang . so diam dan teruskan stalker blog aku ni eh sayang ;) Hmm , semalam otp dengan dia dari pukul 2330 sampai pukul 0230 , nampak permainan dia di situ ? xD Heehheheheheh , Honestly aku cakap , masa mula mula call memang rasa mengantuk giler , tapi masa dah lama call tuh dalam 30 minit , rasa baru bangun tidur , memang fuhhh , taknak letak ahh phone call tuh , ni ah namanya cinta jarak jauh , kiteorang pun jarang call , and texting , even dia tengah cuti sem sekrang ni . Hmmm  , mula mula memang susah aku nak jatuh hati dekat dia , tapi bila dikira balik pro dan kontra dia , aku rasa aku perlu berada di samping dia walau apa cara sekali pun , senang cerita , hanya maut yang memisahkan kami . Dasar cinta * Sound awkward * aku dengan dia bukan sebab kesian , No ! sebab aku memang cintakan dia . Aku nak bercerita pun tak pandai , xD hehehe , tengok jodoh okayy , in sha Allah , ada jodoh dapatlah surat jemputan nanti daripada kami berdua xD hahahaha , menggatal xD Eh 16 okayy :p rezeki ada dekat mane mane , as long as you as a slave of Allah SWT , please obey His words . Dont give a lot of excuse . In sha Allah , sama sama kita jadi hamba yang soleh dan solehah . Hmm , dengan ini aku mengambil kesempatan untuk sama sama sedekahkan Al fatihah buad arwah Mardhiyyah Al Kauthar as my youngest sister . Al fatihah . 

No comments:

Post a Comment